Saját vonzerejét vetette be a cél érdekében.
Egyre nehezebb kitűnni az ingatlanhirdetések rengetegéből. A technika vívmányai már lehetővé teszik a sima fotókon túl még a videós bejárást is, ami szinte felér egy személyes körbenézéssel. Mivel szinte már mindenki alkalmazza ezeket a funkciókat, valóban nem könnyű felkelteni a jövendőbeli vásárlók figyelmét. Próbálkoztak már vicces szövegekkel, jelmezes fotókkal, kisállatokkal, gyerekekkel, de David Ferrugio ennél is messzebbre ment. A saját vonzerejét vetette be a házeladáshoz, méghozzá igen pőrén. Az intim területeket diszkréten elmosódottá tette, de még így is többet mutat, mint ami megszokott ilyen esetben.
Indításnak a bejárat előtt pózol egyetlen köntösben.
Persze készített szokványos bemutató fotókat is.
De a legfőbb helyiségeket maga mutatta be. Befeküdt az ágyba a hálószobában.
Főzést imitált a konyhában.
Megmutatta a fürdőszobát.
De még a kertet is látványossá tette.
A megbízói eleinte nem támogatták az ötletét, hogy így hirdesse meg a kaliforniai háromszobás ingatlanjukat, de végül bementek. Valóban nagyobb nézettséget szerzett a nem szokványos reklám, de arról egyelőre nincs hír, hogy el is kelt-e már ezzel a módszerrel. Reméljük, azért emiatt még nem kezd el minden ingatlanügynök vetkőzni!
Forrás: Instagram/David Ferrugio